Vybitý LiION akumulátor.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Září 8 11:50:55 CEST 2015

Na pár měsíců ji připojte na jinou lionku v lepším stavu - nabijte obě
společně

----- Původní zpráva -----
Od: "iko" <iko.ikoon na gmail.com>

Podobny problem riesim teraz aj ja, skoro nova nepouzivana baterka z
ciny nejaka BL-5C fungovala, uz nejde, nejakych 0.volaco volta, pripojil
som na zdroj, napetie stuplo za dve chvile, potom som hodil do nabiacky,
nabilo, ale v pristroji ide par sekund a vypne. Baterka zrejme nema
ochranu na vybitie. Este skusam par nabiti vybiti, ale asi je KO.