Jeden kotel a dva termostaty?

Úterý Září 8 00:03:45 CEST 2015

Ach jo, tady jsou samí topenáři :-) Ale už se blížíte... Tohle řeší
ekvitermní regulace. Teplotní čidlo je venku a podle zadané výkonové
ztráty, plochy radiátorů a bulharské konstanty aby to vyšlo, se nastaví
ekvitermní křivka. Máte zadanou konstantní teplotu v baráku a křivka
dává poměr mezi rozdílem teploty uvnitř - venku a teploty vody - uvnitř.
Nastavuje se to aby to topilo o kousek víc a dorovnává se to
termostatickým ventilem. Třeba ve velkých budovách je tohle jediná možnost.
Anděl