Jeden kotel a dva termostaty?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Září 7 23:17:09 CEST 2015

Podle meho nazory by to melo fungovat za techto predpokladu:
1. Oba termostat pararelne (funkce  OR)
2. V mistnosti s termostatem hlavice nastavena na vissi teplotu, nez je
termostat

Ja osobne to mam resene tak, ze kazda mistnost generuje pozadavek na teplo.
System pak nasmeruje pres elektricky ovladane hlavice teplo pouze tam,
odkud jde pozadavek.
Jsou tam drobne vychytavky, jake ze kdyz se v jedne mistnosti topi,
ostatni si nastavi "target" o 0.5 stupnu vice,
aby se vytapelo pokud mozno v celem dome soucasne.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158