OT Komunikace Win10

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Září 7 20:00:53 CEST 2015

On Mon, 7 Sep 2015, Zuffa Jan wrote:

> Tak tomu nerozumiem.
> Pokial si vytvoril vlastnu autoritu ako moze datam rozumiet
> server? SSL spojenie sa predsa nevytvori bez privatneho kluca
> na strane serveru.

No musel by si vytvorit CA kterou si podepise vlastni certifikaty ktere
budou obsahovat ta jmena Microsoftich serveru ktere bude mit ta jeho
proxyna. A pak musi certifikat te svoji CA importovat do windows
a mozna odtud vyhodit ty ktere skutecne podepsaly MS certifikaty.

Jenze kdyz predem nevite na jaka jmena se bude otevirat spojeni
tak mi to prijde docela krkolomne. Tenhle detail tam neni rozebrany.