RS-485 do hvezdy

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Září 7 18:23:59 CEST 2015

SW ano, ale ve vysledku je spolehlivost horsi (pozivali jsme moxu, ale
to odchazela po cca 3-5 letech), cca 5 kusu za 30.
ICP Das zatim umrel snad jen jeden.
Navic je zde jeste vetsi problem s latenci, nez u USB, takze nektere
protokoly pravidelne timeoutuji.
Dalsim faktorem je cena a udrzba, cokoliv na ethernet musite nastavit.

Ono, ty prevodniky do USB zase nejsou tak levne, jak bylo v tom odkazu :(

A na okraj, pouzivame i original siemens prevodniky do USB, tam to nejde
nahradit vubec .

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158