RS-485 do hvezdy

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Září 7 18:08:04 CEST 2015

ano, napriklad RFID ctecky s USB rozhranim (tvari se to jako standartni
USB com port).
Nebo RFID ctecky s RS232 rozhranim pri nedostatku RS232 portu.
Mate napad jak to resit jinak (upozornuji, v dane IPC jiz nejsou volne
COM porty a nejdou doplnit)?

Diky.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158