OT Komunikace Win10

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Září 7 18:04:00 CEST 2015

Podotýkám, že http není jediný možný způsob komunikace po netu a že lze
komunikovat i zcela nepovšimnutě pomocí ICMP.

Viz ICMP tunel http://en.academic.ru/dic.nsf/enwiki/2693030

A protože mS pozná, že je za transparentní proxynou, byť by byla i po TCP
nerozpoznatelná (viz TCP trace route), kvůli nestandardnímu způsobu
otevírání portů, které jiné OS neumí protože postupují podle standardu, tak
je docela dost dobře možné, že změní politiku odesílání dat.

Pokud chcete zjistit, co se skutečně odesílá, tak jediná cesta je očuchávat
provoz promiskuitní síťovkou.

Anebo to jde mnohem jednodušeji, prostě se podívat do licenčního ujednání a
bude vám jasno.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>

Profesionálněji proto, že je tam mnohem víc písmenek? Tedy podrobný popis
hlaviček přenosů, které jsou otevřené a tedy určitě nepřenášení nic
citlivého?
Sám MS píše, že odesílané informace informace šifruje, aby je nikdo po cestě
nemohl odchytnout a zneužit (tedy nikdo další, že). Nakonec i autor toho
článku
na konci píše, že množství odesílaných dat z kamery zhruba odpovídá
očekávanému
množství.

I kdybych měl možnost a dovednost získat informaci, že v dané chvíli můj
systém
nic nechtěného neposílá (tedy kdybych viděl i do těch dat, které MS
šifruje, jak
sám píše), tak bych ho stejně nechtěl.
Nechtěl proto, protože to platí v daném okamžiku, a protože jsem před prvním
použitím musel podepsat, že si tyto informace může legálně a nepozorovaně
kdykoli vzít, a já nemůžu ani pípnout, protože jsem to předem povolil.

PL