urcovani polohy podle wifi

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Září 7 09:24:25 CEST 2015

Dobrý den,

A když vypneš WiFi, tak to bude odesílat přes mobilní data, i když je
budeš mít vypnutá. Měl jsem s tím problém, měl jsem "Data na den", a i
když jsem měl data zakázaná, tak mi občas přišla SMS, že jsem zahájil
využívání dat. Pomohlo až nastavit přihlašovací údaje pro data na
nesmysl. Sice mi občas přišla "chytrá SMS" s nastavením pro data, ale tu
stačilo smazat. Když jsem chtěl data jednou za čas použít, tak jsem
nastavil korektní údaje, a potom jsem je musel opět přepsat na nesmysl :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora