RS-485 do hvezdy

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Září 6 19:58:30 CEST 2015

Dobry den,
hvezdy lze udelat i pri dodrzeni standartu.
Staci v miste odboceni pouzit repeater co umi korektne pracovat s
klidovym stavem sbernice
(coz nekteri vyrobci porad jeste nepochopili).

Vlastni repeater lze pak lze poskladat v cene okolo 15 CZK bez
galvanickeho oddeleni
treba 2x
http://www.tme.eu/cz/details/sn65176bd/integr-obvody-interface-rs232422485/texas-instruments/#

Bez repeatru pak jak jiz bylo psano, adekvatne snizit hodnotu
terminacnich odporu.
Pozor, sbernici nesmite nechat uplne volne, v klidovem stavu by to
nedelalo dobrotu.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158