urcovani polohy podle wifi

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Září 6 18:14:51 CEST 2015

dosažitelná přesnost GPS je daná různými vlivy - viz wikipedie
https://cs.wikipedia.org/wiki/Global_Positioning_System
kapitola přesnost měření.
A aby se přijímač GPS chytil rychle, potřebuje znát svoji polohu aspoň
přibližně, k tomu slouží to Wifi, GSM a tak.
Zkuste si to sami. Když auto navigaci zapnete tak, kde jste ji naposled vypnuli,
chytí se rychle. Když ji odvezete třeba 500 km vypnutou , bude ji to
trvat i několik minut.