urcovani polohy podle wifi

Neděle Září 6 14:07:39 CEST 2015

No a pak má v těch mobilech vydržet baterka déle než den. Mám mobil Sony
s šetřícím režimem Stamina, baterka 2,1 Ah. V základním režimu mi to
psalo předpokládanou výdrž baterky necelé 2 dny a po zapnutí režimu
Stamina asi 3,5 dne. Režim Stamina prý zakáže přenosy dat přes wifi,
pokud je zhasnutý displej. Myslel jsem že wifi vypne úplně, ale když s
mobilem jedu, každou chvíli cinkne že našel novou síť. Nechápu co by měl
mobil přenášet, když zrovna neaktualizuje systém. Fakt nestojím o nějaké
přenosy dat, o kterých nevím co a proč se tam děje. Dá se sice zakázat
všechno aby to jen telefonovalo, ale soudruzi to vymysleli tak, že se
kvůli tomu musí restartovat systém ... to asi, aby náhodou někoho
nenapadlo tohle používat :-(
Anděl