urcovani polohy podle wifi

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Září 6 12:12:36 CEST 2015

 6.9.2015, 11:53:19

Snad zadna oblast techniky, neni tak zaneradena myty a poverami jako
GPS. To urcovani polohy pres wifi je rychle. Ale presnejsi urceni
polohy nez gps muze dat jen v pripade, kdy je signal gps spatny, tj. v
budovach, ulicich s vysokymi domy, nebo kdyz vyrobce mobilu gps cast
zfusoval.
No a pak jsou tu jeste korekce k gps, sirene pozemni cestou, tedy
mozna i pres  wifi.
Neni tedy divu, ze dnes, v dobe povrchnosti, nepresnosti a
zkratkovitosti si to nekdo muze prebrat jako ze ta wifi je
lepsi (presnejsi) nez gps. Zvlast kdyz google, z pochopitelnych duvodu
takovy vyklad podporuje.
Urcovani polohy v gsm siti, pokud se nemylim, pracuje na principu
casove triangulace, tedy totez jako Tamara a spol.
Silne pochybuji, ze neco takoveho, je u wifi v dnesni dobe mozne byt
jen teoreticky, natoz i prakticky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz