Re: Nová pájecí stanice ?

balu na home balu na home
Sobota Září 5 18:27:20 CEST 2015

staticka elektrina je realny problem. Uz sme odpraskli par (aj velkych)
fpga, budicov zbernice a inych. Niektore suciastky su citlivejsie
viacej, ine menej...
Jeden extrem je nerobit proti tomu nic, az pokial nieco neznicite. Druhy
je balit do esd sackov este aj 0 ohmove odpory a sma konektory (ano mam
takeho kolegu). V ramci kontroly prostredia sme mu zkompatibilnili aj
kancelariu ked isiel na dovolenku
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/esd.jpg
b.