Re: Kalkulačka ve Windows 10

spam na nagano.cz spam na nagano.cz
Sobota Září 5 09:32:19 CEST 2015

Znate Win+x? Pokud ne, zkuste zmacknout.

L.
--
Stručně  naklofáno na mobilu.

-----Original Message-----
From: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Sent: so, 05 Zář 2015 8:41
Subject: Re: Kalkulačka ve Windows 10

Kalkulacka ve Win10 je hodne jina, ale po zbeznem prozkoumani moznosti
bych rekl, ze ma neco do sebe a hned bych ji nezahazoval...
Ten osklivy design je modni trend UI a s tim uz se asi nic nenadela.
Na Win10 me vic stve celkove naproste odstineni uzivatele od veskereho
presnejsiho nastaveni cehokoli, nastesti zatim zda se vse zustalo aspon
schovane. Windows mobile 8 jsou na tom podstatne hur.