Re: Nová pájecí stanice ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 4 23:39:04 CEST 2015

Tak dobre - ja obvykle na hrot naberiem viac cinu (ano, spajky) aby v tom
tie spaleniny zacali plavat a caknem ho na zem.

Niekedy otieram aj o suchu papierovu vreckovku, dokonca doma mam na tento
ucel kus sucheho platna; ale potom hned pocinujem znova bo to stiahne
uplne vsetok cin a nie je dobre to zelezo nechavat horuce na vzduchu.

No a ked mam naladu sa poprechadzat k umyvadlu a nacakat vodu na zem, tak
pouzivam aj mokru spongiu.

Tie spony su mi vyslovene nesympaticke, len som to raz skusil a nepacilo sa
mi to.

Hrot mam v robote od 2007 druhy (aj ked tento som kratko po nasadeni ohol
padom na zem - kupodivu sa s nim nerobi zle len si treba to pero vzdy
vhodne natocit :-) ), ale som primarne programator takze spajkujem tak
cojaviem 20% casu.

Spajkovacka je lacny nemecky klon starej 80W analogovej ersy, nedoporucujem
ho bo sme ich uz dost vyradili, ale moj kus po vytuneni (dotiahnuti
svorkovnic v rucke) funguje dobre.

wek