Re: Nová pájecí stanice ?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Září 4 22:55:45 CEST 2015

Ale ne, ta Baluova poznámka mě zaujala a proto jsem se zeptal. Já se
naopak bál poškození hrotu těmi šponami. Člověk se pořád učí :-).
Samozřejmě ta houbička nesmí být mokrá ale jen vlhká. Tak to vypadá že
dám těm šponám ještě šanci :-).

Ty papírové utěrky nebo hadřík taky používám když zrovna nemám po ruce
vlhkou houbičku.

     Martin.