RS-485 do hvezdy

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Pátek Září 4 14:43:34 CEST 2015

K tomu bych se rád zeptal jestli někdo neví, jak funguje alespoň
principielně sběrnice alarmu Jablotron JA-100. Tam se dá na jedné větvi
udělat pár odskoků.

Zaplík

----- Original Message -----
From: "Martin Persich" <persich na transcon.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 04, 2015 2:40 PM
Subject: Re: RS-485 do hvezdy

Pro prumyslove nasazeni bych se asi branil, ale pokud to mate na doma, kde
vzdalenosti nebudou velke, tak bych to vubec neresil a jednoduse spojil, s
obrovskou pravdepodobnosti to normalne pojede. Pro nizkou rychlost to bude
jeste priznivejsi, pokud nebudou vybezky moc dlouhe, staci se pripadny
odrazeny signal ustalit drive nez je budou ostatni prijimace cist a mohl by
ovlivnit prijimana data. Nekde jsem videl nejaky appnote, kde to rozebirali
a pripousteli, ze ani impedancni zakonceni vedeni neni v techto pripadech
nezbytne nutne. Jina situace je nekde u zakaznika, ktery je 500 km daleko,
tam to musi byt na jistotu a elektrony bych zbytecne "nedrazdil" ... :-)
Martin. persich na transcon.cz