Re: Kalkulačka ve Windows 10

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 4 14:02:47 CEST 2015

Jak na kalkulačku ve W10 nevím a asi nikdy vědět nebudu (viz nedávné
vlákno o šmírování).
Když jsem ale tehdy hledal informace o W10, tak za jednu z nevýhod
oproti předchozím W8 tam zmiňovali, že kalkulačka ve W10 je horší.
Ale napsali, že tato situace má řešení - kalkulačka z W7 nebo W8
jede i ve W10. Není to řešení i pro Vás?

PL