485 primo v AVR?

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Září 4 13:20:07 CEST 2015

Ahoj Pavle, alespoň bych pro vysílání použil jiné nohy procesoru než pro příjem, aby bylo možné přijímací a vysílací část hardwarově ošetřit každou zvlášť. Teprve pak bych to spojil do jedné linky.

Klíčová slova pro hledání normy jsou EIA 485, pěkně je to třeba tady: http://www.ti.com/lit/an/slla070d/slla070d.pdf .

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827