kviz na piatok - uz ani tie kable nie su to co byvavali...

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pátek Září 4 09:10:48 CEST 2015

neviem, aky plyn je v bublinkach peny -
ak je tam vzduch, tak aj vlhkost, ktora sa pri podchladeni z nasich
"ludskych" hodnot okolo 296K na "neludske" hodnoty v radoch desiatok
Kelvin skondenzuje a vyrazne zvysi straty kabla - bude fungovat ako
stratova zataz?
Aj ked v tom pripade by malo byt VEEEELMI dobre chladenie z okolia...

Dodo