RE: Nová pájecí stanice ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Září 4 09:08:31 CEST 2015

dobry den.
popisu moji zkusenosti s konkretnimi typy, kdyz uz mame to tema :-).
1. solomon/velleman a podobne prevlecene typy. x krat v praci leta + mam nejaky rok doma .
    + dostupnost vseho prislusenstvi
    - vykon
   - bidna rucka, neforemna, velka, porad slejza guma, povoluje se hrot atd.
  - pozor na dva druhy hrotu, duty/plny, neni pri koupi poznat ...

2. nejaky "ESD AOYUE " neco jako tohle http://www.elektro-hofman.cz/cz-detail-878599-mikropajka-937-esd-aoyue.html .
   mam v praci cca 3-4 roky a ok.
 + solidni vykon, zatim jsem vice nepotreboval
+ nabeh teploty
 + lehke a dobre padnouci pero do ruky
 + levne dily
- jedna teplota
- display teplota nesedi, musel jsme kalibrovat "jinou" - nevadi pokud se nemeni
- dostupnoust do kdy ?

3. http://www.tme.eu/cz/details/ersa-rds80/pajeci-stanice/ersa/
 + "znacka" = dostupnost servis.
+ cena za znacku
- lidi z okoli ji moc nechvalej, mel to bejt levnej standart za solomon
zjistil jsem spatne nakalibrovane hodnoty a z toho plynouci problemy s prepalovanim hrotu atd.
nemel jsem moznost si ji vzit treba na mesic na stul a overit stiznosti "softveraru" :-).

no ted patram co kolem 5kkc poridit.
slibne vypada kombinace vzduch/pero http://www.tme.eu/cz/details/sp-1011dlr/horkovzdusne-stanice/solder-peak/
ale jinak je na rade tahle http://www.tme.eu/cz/details/sp-90b/pajeci-stanice/solder-peak/
protoze je stejna a vykona jako moje "aoyue" ale ma 3 teploty ..

klidne si to necham vymluvit, protoze ta VF me laka :-).
tomik.