SAT vs. TV rozbocovac

Pátek Září 4 08:37:53 CEST 2015

Přátelé, jaký je rozdíl mezi "satelitním" a "TV" rozbočovačem?

Koupil jsem asi za 90Kč v Globusu rozbočovač 1/3 s F konektory (a byly u
toho i 4 F konektory). Je na něm napsáno 5-2400 MHz, něco jako tohle:

http://www.konigelectronic.com/en_us/television/connection-material/98601?source=search

Akorát v Globusu se to nejmenuje Konig. Všechny tři výstupy jsou průchozí
pro napájení. Bohužel jako TV rozbočovač mi to fungovalo blbě, jeden kanál
(42, jak je tam Smíchov, Fanda, Telka a asi ještě Mňam) mi strašně
kostičkoval až vypadával.

Pak jsem to nahradil rozbočovačem Emos (z Hornbachu, asi za 150 Kč), který
má napsáno 5-862 MHz a s tím to chodí:

http://www.s-hobby.cz/elektronika/_36315-rozbocovac-hybridni-1-3-f-konektory.htm

Ani se neptám, proč mi nechodil ten 5-2400 MHz z Globusu, nejspíš je to
šmejd s velkým útlumem a ten 42 kanál mám slabší, tak neprošel.

Ale zajímalo by mě, k čemu to vlastně má sloužit u satelitu? Copak jde
takhle natvrdo rozbočit jeden konvertor na víc přijímačů? Já bych se bál,
že se pohádají napájecí napětí a některý přijímač to odpráskne.

P.K.