kviz na piatok - uz ani tie kable nie su to co byvavali...

balu na home balu na home
Pátek Září 4 08:24:17 CEST 2015

Nie je nic ako hlupe otazky :-)

Vnutorny vodic je pomedeny hlinik. Uz pri desiatkach MHz je hlbka vniku
desiatky um, takze staci aj pomedeny plask, ako pisal Pavel.

Vsetok prud tecie vonkajsim povrchom vnutorneho vodica a vnutornym
povrchom vonkajsieho vodica.

Diera v dielektriku nie je systematicky umiestnena, pena z ktorej je
dielektrikum vyrobene je plast a 80 percent dusika. Proste sa to
roztavilo a skoncilo niekde. Kabel bol instalovany vertikalne.

Dam napovedu: Kabel ma na jednom konci izbovu teplotu a na druhom konci
je vonkajsi vodic pripojeny ku objektu, ktory ma teplotu 10K. Zhruba v
strede je dalsi pevny bod, pripojeny na teplotu ca. 80K. Takze nejake
chladenie tam je...

Problem ma docinenia s pracovnym prostredim.

b.