kviz na piatok - uz ani tie kable nie su to co byvavali...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Září 3 22:32:50 CEST 2015

Zdravim,
  aha, ony jsou tam fotky! Napred jsem to cetl v mobilnim klientovi, ktery
mi fotky neukazal, a pak, kdyz jsem na to odpovidal z kompu, tak uz jsem
se na to nepodival. Sorry.
  No, z tech fotek se zda, ze na jednom konci se to tolik netavilo. Ten
stredovy vodic vypada jeste relativne vycentrovany. Ve zbytku kabelu je to
katastrofa. Hmm, tak to je zahada :-). Nezda se, ze by 20W na delce metr
a pul dokazalo napachat tolik skody...
  Pavel