kviz na piatok - uz ani tie kable nie su to co byvavali...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Září 3 22:17:56 CEST 2015

Zdravim,
  postupujme logicky: Pokud se kabel na urcitem miste utavil, je jasne,
ze z nejakeho duvodu se v tomto miste soustredil skoro vsechen vykon dodany
zdrojem. Verim, ze 20W zkoncentrovanych do delky par mm/cm ten kabel
nevydrzi.
  Ale proc to tam ten vykon palilo ? To uz je jina otazka.
  1) Nejaka deformace/vada - napr. ohyb s prilis malym polomerem ?
  2) Problem s nakrimpovanim konektoru ? (upadl pin, soudim tedy, ze to
bylo na uplnem konci kabelu)
  3) Do kabelu pronikla voda ci nastalo jine znecisteni ?
  4) Napetove pretizeni, takze vznikl na danem miste oblouk ? To si dovedu
predstavit i pri 20W... To bych spise ocekaval, ze odeslo na vstupu kabelu
vlivem spatne nastavene vystupni impedance budice...
  Vic mne toho nenapada.
    Pavel