bzuciaci LCD monitor, ale len s jednym pocitacom

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Čtvrtek Září 3 21:06:18 CEST 2015

Zdravim,
mam tu LCD monitor Proview, nejaky 19", stary asi 8 rokov. Doteraz bezal
s jednym pocitacom, bez problemov. Teraz som ho skusil presunut k inemu
pocitacu, tam po zohriati (asi do pol hodiny) zacal vydavat jeho
zabudovany zdroj/menic bzukot/piskanie, ktore sa meni s nastavenym
jasom, obraz inac OK. Myslel som ze sa prave zacina pokazit, rozobral
som, vymenil kondy v zdroji (jeden bol ocividne napuchnuty, preventivne
som vsak vymenil vsetky). Nepomohlo, chovanie rovnake, po zahriati bzuci.

Ked som ho vratil k povodnemu pocitacu, tam mu nic nie je, ziadne zvuky.
Najzvlastnejsie ale je, ze nenachadzam rozdiely. Na oboch pocitacoch
bezi s rovnakym nastavenim (rozlisenie, frekvencia), oba pocitace su +-
rovnako stare, rovnakej kancelarskej kategorie, rovnake WXP, rovnake
D-sub. Je to v tej istej miestosti, na stole, teplotne podmienky
rovnake. Vsetko bezi z jednej predlzovacky.

Nenapada niekomu v com moze byt problem?
Diky.
Peter.