Re: Nová pájecí stanice ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 3 19:25:16 CEST 2015

Udělat nějaký měděný nástavec nebo vložku, které přenesou bez větších
ztrát nějakých 50W tepla, to není žádný kosmický úkol.
Navíc pokud by se to udělalo slušně a dost natěsno, tak by to ve výsledku
mohlo mít lepší přenos tepla než různé originální páječky, kde ty hroty jsou
na peru často dost volně (protože větší výrobní tolerance = levnější
výroba).

PL