digitalni zpracovani signalu z anteny

Středa Září 2 13:16:11 CEST 2015

No zatím jsem se dopočítal k tomu, že pro kmitočet 77,5 KHz zřejmě
tvůrci uvažovali vzorkování jen 10 KHz, je to 7,75 periody mezi vzorkama
a perioda 2,5 KHz pro všechny čtyři vzorky. Pak to jde vydělit prakticky
z libovolného krystalu. Mezi vzorkama by to měla zprůměrovat rezonance
feritky (šířka pro - 3 dB pod 1 KHz), ale asi by to bylo hodně ošizené a
vůbec se mi to nelíbí. Samosřejmě mohu vzorkovat úplně ideálně na 310
KHz, ale pak si ten krystal musím nechat vyrobit, nebo např. na 100
(200) KHz a vzorky co jsou proti rastru 10 KHz navíc, přepočítávat. Jsou
tam fázové úhly, které jsou dané a s periodou 10 KHz se opakují.
Anděl