Re: OT: Tarifní revoluce

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Sobota Říjen 31 22:20:50 CET 2015

Ale o tom se prece mluvi uz delsi dobu, ze bude vyznamneji zpoplatnena
platba za jistic - tenhle clanek je z dubna:

http://zpravy.aktualne.cz/finance/zmeny-v-platbe-za-elektrinu-vetsi-roli-zacne-hrat-jistic/r~27f67a26e5d411e49e4e002590604f2e/

A vzhledem k tomu, ze uz od roku 2011 si velke podniky stezuji, ze plati
velke penize za podporu OZE, coz ohrozuje jejich konkurenceschopnost,
soucasna vlada velkokapitalu (jak tomu rikam ja v souladu s marxistickou
retorikou, ke ktere jsem byl par let skolskym systemem veden)
velkokapitalu pomuze. Nejde o ojedinele chovani - EET, limity tezby - a
musime si na nej bohuzel zvykat.

Standa

P.S.: Doufam, ze admin tuto politickou diskusi pusti, protoze tento
zasah do cenotvorby elektriny sem podle meho patri. Diky.