Re: OT: Tarifní revoluce

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Říjen 31 15:37:14 CET 2015

Opravdu to tedy znamená, že důchodce - chalupář zaplatí za jistič 3 x
25A  za rok jen na tomto poplatku skoro 20 000 Kč,
aniž by odebral jedinou kWh energie ?
Tyhle jističe 3 x 25A má mnoho lidí na víkendových chatách jen aby
jednou za rok nařezali dřevo, dvakrát pustili míchačku
a možná občas svářečku.
To je  snad i téma pro nějakého poslance - populistu.