ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Říjen 30 15:53:05 CET 2015

Nabízel mi to chlápek za cenu cca 70 000Kč - tehdá jsem řešil kameru na
plovoucí ostrůvek.
Dokonce mi to chtěl půjčit na testy (to jsem tehdá odmítl - já blbec,
ted by mě  to zajímalo).
Nicméně u toho musí být baterie - článek neumí proměnnou zátěž a jede
cyklicky - baterie tam je jako stabilizátor a vyrovnávač.

Bohužel jsem někde ztratil kontakt.

Petr