ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

balu balu na k-net.fr
Pátek Říjen 30 14:56:23 CET 2015

Mozno este jedna alternativa, ale nemam osobne skusenosti.
Tipek od Commscope (mozem dodat kontakt), s ktorym riesime koaxialne vedenia do roboty mi uz asi 20x vravel ze zacali dodavat palivove clanky pre zalohovanie pocitacovych instalacii. Celkom im to ide. Je to uz podla vsetkeho standardny produkt.
Mozno ta vec pobezi na flasu metanolu a bude to jednoduchsie a cenovo porovnatelne ako solar a obr akumulator.
b.