ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Říjen 30 14:31:49 CET 2015

S lifepo nemam zkusenosti prakticky zadne takze ano to muze byt cesta.
Nicmene to samovybijeni u louhovek je silne nelinearni - rozhodne to
neni tak, ze se ty baterky samy vybijou za 14 dnu - to lze resit
navysenim kapacity. U ostatnich typu baterii jako Pb a LiXX je to v
mrazu naprosto tragicke zvlast pri hlubokem vybijeni, ktere zde hrozi.

RV