ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Říjen 30 14:19:28 CET 2015

Dakujem Vam aj ostatnym za vstupy, piatkove aj vecne.

Predpokladam, ze akumulator bude v tej istej krabici ako meracie
zariadenie, s teplotami nad nulou cim sa snad zvacsi vyber moznych
typov akumulatorov.
Povodne som ratal s tym, ze potrebny vykon clanku bude zhruba 5-10
-nasobok trvaleho prikonu, ale dufal som skor v mensie cislo.
20-nasobok je skutocne vela, ale dam na Vase skusenosti, je to cenna
informacia,
To, ze prikon 24W je dost viem, ale neda sa znizit. Ano, je tam male
PC, musi na tom z roznych dovodov bezat windows (hlavne proprietarne
drivery pre HW) a MCU sa to zrejme nahradit neda, ale to je na dlhsiu
debatu.

Takisto viem, ze to zadanie je zadanie je skutocne ako oko na prdeli s
poziadavkou na mrknutie, ale verim nie som prvy kto narazil na
podobneho zakaznika, ktory ma sice debilne napady, ale pod zadkom
slusny balik s peniazmi - vtedy sa oplati zauvazovat, ci ta blbost
nebude aj trochu realna :-)

Este raz dakujem.