Re: OT: Tarifní revoluce

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 30 14:10:34 CET 2015

 30.10.2015, 13:48:56

Ja zde pisu o tomto dokumentu
http://www.eru.cz/documents/10540/1659899/CR_ERÚ_2016_elektro_151026.pdf/72583bf7-f697-4765-a006-74318027a239
konkretne o clanku 4 str.15.
Ano 3 x 32 x 12 x 22 = 25 344 Kc /rok, coz je tezka palka, ale stale v
oblasti zaplatitelneho, alespon pro podstatnou cast tech co maji 3x32
jistic.
To prevedeni poplatku OZE, z platby za kWh do platby za jistic, jistou
logiku ma, dokonce i z ciste elektrotechnickeho hlediska, proto jsem
to puvodne povazoval za duveryhodny dokument, ale nyni se mi to, cim
dal vice jevi jako falzum.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz