Re: OT: Tarifní revoluce

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 30 13:27:48 CET 2015

 30.10.2015, 12:54:36

22Kc/A/mesic, je uvedeno v tom prvnim dokumentu (dokonce je to jako
jedinny udaj ve 100 strankovem dokumentu cervene) a je to poplatek OZE
69 Kc/mesic za vas jistic, je poplatek za rezervovany prikon, tedy
neco uplne jineho.
Nicmene, neni jasne co je to vlastne za dokument, nebot ze www stranek ERU
na tento dokument nevidim zadny odkaz, ani v sekci "Platna cenova
rozhodnuti", ani v sekci "Navrh cenovich rozhodnuti".
Dukumenty vypadaji jinak a maji i jine vlastnosti nez ty "oficialni"
ale pravdepodobne fyzicky lezi na domene eru.cz
Vzhledem k tomu, co se posledni dobou kolem eru deje, bych nevylucoval
ani to, ze jde o cileny utok proti eru, at uz formou hecknuti serveru,
nebo (zaplacenym) insiderem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz