ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 30 02:28:51 CET 2015

 30.10.2015, 2:16:21

Tepelna izola proti nizkym teplotam, je ten nejmensi problem. Na to
staci par cm jakekoliv lepsi izolace XPS,PUR a pod.
Vetsi problem je, ze rozsah okolnich teplot (napr -25 az +25 st.C) je vetsi,
nez povoleny rozsah vnitrnich teplot -> je treba nejaka aktivni
regulace, ktera ale nesmi byt energeticky narocna.
Takze napr. neco jako vetrani ve skleniku, ale to zase komplikuje
mechanickou konstrukci a zvysuje pravdepodobnost, ze to nebude na
prvni pokus fungovat dle ocekavani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz