Re: Toxicita při 3D výtiscích

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Říjen 29 17:24:12 CET 2015

No, třeba letos v létě jsme měli na naší anténní farmě maličko přes 40°C
ve stínu. Když jsem se dotknul stožáru nebo stěny budovy neudržel jsem
na nich ruku. V takových podmínkách by PLA nepřežilo. Navíc ty věci
které mám na mysli jsou na fest staženy šroubem. Stačí aby to trochu
změklo a je zle.

Díky za vzorky. Rád je vyzkouším a dám vědět jak jsem dopadl. Hlavně na
to PET jsem zvědavý. Podle toho co jsem o tom slyšel by to mohlo zcela
nahradit jak PLA tak ABS v podstatě pro jakékoliv použití. Škoda že je
to o tolik dražší.

     Martin.