Ruske MCU

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 29 13:30:57 CET 2015

 29.10.2015, 12:59:37

Dnesni media neoplyvaji zrovna velkou mirou spolehlivosti. Mnohe ze
zprav, ktere se v nich objeví, jsou vysledkem zbozneho prani, nebo
uspesneho podzimniho sberu houbicek.
IMHO neni dnes stat, ktery by byl ve zbrojni vyrobe zcela sobestacny.
I F35 ma nejake zahranicni komponenty. A o vyrobnich technologijich,
zvlaste v polovodicovem prumyslu, to bude platit 2x. I za studene
valky, kupovali soveti od japoncu linky na vyrobu pameti.
S utajovanim to v dnesnim rusku, neni jako driv. V ramci budovani
narodni hrdosti existuje spousta oficialnich dokumetarnich poradu o
soucastnych zbranich a zbrojni vyrobe. A vetsinou jsou i na
"ty-trubce".
Zrovna nedavno jsem zkouknul dokument o vyrobe nejakeho
protiletadloveho komplexu, snad Pancir-S.
Fabrika cista, uklizena, vsude poradek a dobra organizace, spousta
moderniho, jiste zapadniho mericiho vybaveni. Drtiva vetsina
zamestnancu mladych, chybeli spise ti stredniho veku.
Ovsem elektronika toho komplexu technologicky tak na urovni nasi
prumyslove elektroniky z pocatku 90-tych let. Soucastky THT, peclive
vyvazane kabelove svazky o pod.
Samozrejme, v tom dokumentu jiste ukazali, to co ukazat chteli, urcite
prosel dukladnou cenzurou, takze realita muze byt trochu odlisna, ale
urcitou predstavu dava.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz