Re: Návrhářem FPGA za 21 dní

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Říjen 29 12:42:02 CET 2015

Kromě toho kicadu to bude ještě hafo dalších, které nejsou tak vidět.
Kolem clangu jsem narazil na pár věcí, které vznikly právě v CERNu. CERN
svým způsobem k akademické sféře patří ale v elektronice a software je
blíž praxi. Např. matfyz má zajímavé softwarové projekty, ale je to spíš
o teorii, takže takový HelenOs k ničemu rozumnému nepoužijete i když je
po formální stránce udělán zřejmě velmi čistě.
Právě překladače jsou doména, která může dobře využít nové teoretické
poznatky, ale pokud je nutné pro ten konec využít zpětné inženýrství,
jak píše pan kolega Sukuba, tak to fakt nemá budoucnost. Ale i tak dík
za snahu.

Mrazík