G9 - tentokrat opravdove halogenky (z Ciny)

Stanislav Svoboda 7009 na seznam.cz
Středa Říjen 28 16:23:36 CET 2015

Zdravim,

ano - neco takoveho: http://www.goodluckbuy.com/e14-to-g9-lamp-led-bulb-
holder-socket-adapter-converter-2pcs.html

Kdyz jsem je na ali kupoval poprve, mel jsem trochu obavy, protoze Cinan
psal material metal and plastic. Ale je to normalni porcelan/keramika.

Stanislav Svoboda

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 10. 2015 13:10:36
Předmět: Re: G9 - tentokrat opravdove halogenky (z Ciny)

"

Na to existují redukce do objímky? Taky jsem předělával 5 ramenný lustr na
halogenky, ale nahoru ke stropu jsem dal toroidní trafo. Už to mám takhle
asi 15 let. Halogenka svítí subjektivně líp než obyč žárovka, protože má
vyšší teplotu vlákna a bělejší světlo. Při tom má mít i delší životnost.
Protože mám lustr s kouličkama, ani mě nenapadlo dávat do toho ledky.
Anděl