G9 - tentokrat opravdove halogenky (z Ciny)

Středa Říjen 28 13:10:31 CET 2015

Na to existují redukce do objímky? Taky jsem předělával 5 ramenný lustr
na halogenky, ale nahoru ke stropu jsem dal toroidní trafo. Už to mám
takhle asi 15 let. Halogenka svítí subjektivně líp než obyč žárovka,
protože má vyšší teplotu vlákna a bělejší světlo. Při tom má mít i delší
životnost. Protože mám lustr s kouličkama, ani mě nenapadlo dávat do
toho ledky.
Anděl