Re: Návrhářem FPGA za 21 dní

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Úterý Říjen 27 20:02:50 CET 2015

Pokud budete potřebovat použít nějaké IP cores, tak je také dobré si
zjistit jejich licence. Např. kdysi jsem potřeboval v projektu řadič
DDR2 pamětí, u Xilinxu byl zdarma a v Alteře placený. S procesorem to
bylo obráceně, u xilinxu (mikroblaze) placený.

Současnou situaci moc nesleduji (Xilinx  má tuším zdarma MPS verzi
mikroblaze).

J.S.