LED G9 - saga pokracuje

Úterý Říjen 27 12:48:07 CET 2015

Na těch vašich svítidlech se mi nelíbí jedna věc a to servisovatelnost.
Když odejde běžná žárovka, vyměnit ji zvládne i ženská. (A když ne, požádá
souseda.) Když odejde modul od vaelektronik, je potřeba vzít šroubovák a
páječku. (A soused si s tím neporadí, bude na to koukat jako husa do
flašky.)

Nešlo by to vyrobit jako nějaké moduly s konektory? A přichycení na chladič
ne šroubem, ale nějakou pružinou?

P.K.