LED G9 - saga pokracuje

Úterý Říjen 27 11:40:34 CET 2015

Čili vlastně utíkáme od původního řešení, kdy to má vypadat jako žárovka
a fungovat jako žárovka. Teď už jen místo těch "nějakých fazolí" pořádné
ledky s vysokým CRI, kousek Al tišťáku a k tomu odpovídanící chlazení a
jste na tom podobně jako já. Pak už jen vymyslet do jakého svítidla to
jde zabudovat, aby to nevypadalo moc amatérsky.
http://vaelektronik.cz/led_svitidla.html
Pokud neošidíte to chlazení a měnič nebude dávat (např. při zapínání)
velké proudové špičky, máte světlo vyřešené na 10-20 let. Jenže když to
takhle udělají všichni, Číňan nebude mít ani na tu misku rýže.
Anděl