LED G9 - saga pokracuje

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Říjen 27 04:08:52 CET 2015

řeším to jinak - použiju měnič 1-3x1W nebo 4-7x1W do smršťovačky a k tomu
odpovídající počet 1W jednočipových "fazolí" na kus Al či původního Fe
plechu svítidla. Objímku kuchnete z nefunkční járovky nebo zářivky (dá se do
toho plastu narvat ten měnič).

----- Původní zpráva -----
Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>

Cinska LEDkova nahrada za G9 ziarovku, typu "krizova kukurica" (dlzen na
prvom i a makcen na z), ktoru som bol spominal v
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2014-October/463834.html sa
odporucala. Nie zeby ma to nejako bolo sokovalo - vydrzala cca rok,
povedzme ze 1000h (aj na schodisti, no, realne to bolo asi menej), takze
menej ako ta halogenka (tie vydrzia na tom istom mieste tak 2-3 roky),
takze vydrzala trikrat menej a stala trikrat viac, to sedi :-) (teda dnes
by to bolo uz menej nez trikrat drahsie - vdaka neustalemu narastu cien
tych halogeniek :-) )