Re: Návrhářem FPGA za 21 dní

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 27 00:27:38 CET 2015

Ano, asi to tak udělám.
Knížku dočtu, abych měl aspoň nějakou rámcovou představu o VHLD,
když to někde uvidím.
Spartana už mám objednaného, tak asi začnu s ním. Jenom k tomu
zřejmě budu muset ještě objednat nějaký ten JTAG, abych neřešil moc
neznámých věcí najednou (zkoušet to lámat přes J-link a OpenOCD).

V první etapě zkusím převzít ten hotový návrh jak leží a běží, jenom
(pokud to zvládnu) mu přeházet in/out piny, aby to sedělo s mojí deskou.
No a pak se uvidí.

Každopádně díky moc.
PL