Re: Návrhářem FPGA za 21 dní

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 26 23:49:59 CET 2015

Díky za Vaše zkušenosti.
Mně se taky Verilog od pohledu líbí víc. Nakonec to, že autoři VHDL vyšli
ze syntaxe Ady jasně dokazuje, že to jsou masochisti.
Já jsem s VHDL začal proto, že:
1 - návrhy, které bych rád pro začátek použil jen po úpravě jsou bohužel
ve VHDL
2 - bojím se, že přechod Verilog->VHDL by člověk morálně neunesl, je to něco
      podobného jako přechod C->Pascal. Ale naopak by to mohlo jít.
3 - mám tu knížku

Je to sice jednoduchý návrh, ale srovnání na té Vámi odkazované stránce
je skutečně demoralizující.

Mám ze sebe takový pěkný uspokojivý dojem, že jsem konzistentní. Ve všech
ohledech se rozhoduju stejně blbě (VHDL místo Verilogu, Xilinx místo
Altery).

Díky.
PL