[OT] Zazitky zacatecnika s sw pro STM32F

Pondělí Říjen 26 20:43:50 CET 2015

Ja s timhle zas tak moc nesouhlasim, doted jsem to tak delal a je to o
dost mene produktivni.
Samozrejme ocekavam, ze ten klikator jen vytvori nejakou kostru programu
a k te doplnim svoje moduly a knihovny jiz co nejmene zavisle na HW.
Pokud se nekdo specializuje na jeden typ procesoru a dela v nem spickove
optimalizovane programy, tak prosim, proc ne. Ale to myslim v 99%
pripadu neni potreba.
Vezmete si arduino, obliba je IMHO dana tim, ze se nemusi nic low level
resit - proste se zavola nejaka funkce transmit a ta posle na UART
retezec... (nebo tak neco, nepouzivam) STM HAL knihovny to maji podobne,
s cube se navic nemusi vubec resit inicializace. A muzete si vybrat,
jestli transmit s pool, IT nebo DMA, lisi se jen nazvem funkce a
signalizaci dokonceni...