[OT] Zazitky zacatecnika s sw pro STM32F

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 26 20:20:42 CET 2015

Souhlasím, rozhodně bych nechtěl, aby to generovalo "program".
Jen aby to spočítalo konstanty (okomentované), které si pak umístím do
svého programu.
Jako jsou např. (velmi jednoduché a populární) "kalkulátory" pro fuses
třeba procesorů AVR.
Třeba ten Excelový kalkulátor pro procesory STM32F4 mi přišel docela
šikovný.

PL